Dan före vegan-dan

img_8295

 

Så hur har jag förberett mig inför utmaningen?

Jag har ångestfullt tänkt:

– men herregud varför gör jag det här?

– tänkt nåh jag testar en dag…

– tänkt varför drama runt ngt ja nästan redan gör?

– jag har gjort kikärtspannkakor av kikärtsmjöl med grönalinserfärs

– ätit vegansk majssoppan från igår

– köpt naturell havreyogurth för att den var slut

– för första gången på säkert fem år vaknat kl 9.30

– gått ner till sjön som vanligt där himlen var mörk

– hållit yoga för två grupper

– tränat CXWORX

Så att… come on monday… lets do this‼️

One thought on “Dan före vegan-dan

  1. Men heja dig! Varje gång jag försöker blir jag serverad ost som kött alternativ överallt. Tror att jag måste flytta till en öde ö för att lyckas. Kramar

    Gilla

Kommentera

