Söndags flow och blåa armar

Söndag sköna lediga söndag. Går som vanligt ner till sjön och kollar dagens väder och ser att dimman ligger över isen. Vackert.

Efter att jag fixat till en värmande vegansk broccolisoppa och pausat i sängen genom att scrolla bloggar ska jag nu sätta på kaffe och fundera på kvällens yogapass. Vi kör temat back to basics i princip hela våren med ett slow flow där vi justerar och korrigerar positionerna. Kryddat med lite olika fokus. ( och lite roligheter )

Mina överarmar är blåa och skulle man inte veta bättre sku man tro att jag varit i slagsmål. Det har jag inte. Bara gått en match med min styrka, mitt fokus och min balans. I går i gymmet gick jag lös på armbalansträning och shit vad roligt det är. Långt från yogiskt bara ren styrka och vilja, tror att jag bitvis höll andan också. Inget jag ska utsätta er för då får jag nog byta namn på kursen. Eller kanske vi sku ha en sån kurs?

Nåh nu blir det kaffe 💜

Kommentera

