Bad Yogi

 

 

img_9110

img_9091

img_9102

Kan inte komma ihåg när jag senast steg upp och yogade på morgon… Kommer mest ihåg trötthet, stelhet och en oändlig långsamhet. Hb skräpet i botten igen så där har vi förklaringen.

Landade motvilligt på mattan idag och efter att ha jagat iväg först katten och sen hunden infinner sig nån form av ro i kroppen.

Man kan int alltid vara rotad och cool, ibland får man bara vara ocool och svajig.

Få saker kan ändå konkurrera med känslan efter Yogan. Jag bara vill ta mig själv i örat och väsa Bad Yogi !!

Do your practice and it all will come 💜

2 thoughts on “Bad Yogi

  1. Kan vegankosten vara boven till det låga hb-värdet? Fyll på med persilja, spenat och paprika! Hoppas du hittar energin, önskar det samma åt mig själv.

    Gilla

    1. Jag äter inte veganskt och inte ens hel vegetariskt. Försöker äta fisk varje vecka men inget kött. Problemet kommer inte från kosten, jag har ett ”hälsohinder” som så småningom borde opereras men man tänker att jag ska leva med det så länge jag kan. Innan jag började äta vegetariskt var ibland mitt Hb ännu lägre. Mera Yoga till oss 🙂

      Gilla

Kommentera

