Kick-starta våren

Påsklov……. eller Jullov …plötsligt vet jag inte längre …

Jag som sitter här med träningstidningen som ska hjälp mig att kickstarta våren, jag har t.o.m. tagit fram mitt träningsprogram till gymmet och aktivt tänkt komma iform. Från att ha varit den trötta, ständigt påväg någonstans och med näsan i datorn skulle jag nu bli den hälsosamma, lugna och vältränade. Påsklovet skulle bli min kickstart men nu vet jag inte……kanske bäst att sova nån timme till. Kolla så att det finns rödvin till kvällens soffmys och så jaaaa det får bli första maj ännu innan Ny-liivi börjar…..

Näää skoja bara nu drar vi på oss stövlarna och går ner till sjön

Kommentera

