Y O G A

img_9609

Hej på Er!

Jag har varit mitt uppe i examensfestligheter med allt vad det innebär. Ni som följer mig på insta har sett vad jag pysslat med. Rullade ut mattan idag och landade. Det var som att träffa en vän jag inte sett på länge. Kroppen var styv och stel, hjärnan speedad ännu. Yogade, andades och rörde mig. I dag var det svårt att lyssna på kroppen. Hjärnan ville prestera. Det blev som ett battle och jag fick riktigt ta mig själv i örat. Nåh nu är jag lugn och fin igen.

När jag kände att hela jag var på samma ställe yogade jag igenom SommarYogan också. Den börjar redan imorgon och jag har en stark känsla av att vi är inne i salen.

Många har frågar av mig vilken typ av yoga det är? Och jag har svarat att det är:

✨Y O G A✨

Det är Yin och Yang i samma timme ➡️ Yoga. En timme för att komma ner i kroppen och säga hej till dig själv.

Jag hoppas att vi ses imorgon jag har saknat mina yogatimmar (redan).

One thought on “Y O G A

Kommentera

