Mjuk, öm och lätt om hjärtat


Vår YinYoga med extra allt känns i hela min kropp i dag, trots att det var jag som höll den. (Mjuk, öm men lätt om hjärtat)

Eller kanske var det fasciavågsbehandlingen Maria gav mig efter yogan ?

Hur som helst hade vi en fin kväll med salen full av avslappnade yogisar. Jag känner att det kommer att bli en fin yoga höst. Redan ikväll startar Vinyasa Flow yogan. Den som jag tvekade om jag skulle kunna hålla p.g.a. olika saker. Men varförför välja bort sådant som får mig att dansa iväg till gymmet. 

( ni sku se mig när jag är på väg å lyfta skrot… sengångare nr 1)

Inför kvällens Flow behöver du bara få iväg dig själv, sen går det som en dans 🙏🏻

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

Kommentera

