Andas genom vänster näsborre

Jag hade tänkt fylla på energin med en långpromenad i dag. Skrattar nu åt den tanken för det skulle kanske ha funkat om energidepån var halvfull men inte när det sjunker under mittlinjen. Är så jäääkla trött, så nu vet ni det. Kom hem från en roadtrip till Åbo i går och  rullade trots allt in i garaget redan före kl 21.

Underbara känsla av att få ta av sig skorna och ta på morgonrocken efter två intensiva dagar. På vägen till Åbo kom vi till en trafikolycka, framme vid konferenscentret där jag skulle förbereda rummet blev vi jagad av en parkeringsvakt, ner till hotellets parkering testade vi två filer..Kan inte heller säga att jag känner mig bekväm i trafiken i Åbo city.

I kväll andas jag genom vänster näsborre och tittar ut på fågelbordet. Innan jag går och lägger mig YinYogar jag i sälens position (räddar min rygg) och Liggande fjäril över bolster sen mediterar jag och kryper i säng.

Till all lycka vet jag med säkerhet att detta funkar, jag kommer att vakna som en ny människa i morgon. Tur är väl det eftersom jag har date med en arbetskamrat på gymmet kl 7.15 i morgon.

 

Kommentera

