Min yogautmaning


Hösten är den årstid som ofta drar iväg med mig och som får mig negativ och gnällig.  Jag fryser, är trött, blir blek och vill inget. 

Nu ska jag aktivt jobba för en toppen höst 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁         Varje dag tänker jag inleda med 10 st solhälsningar.  

Oavsett var jag befinner mig och vilken tid jag ska gå upp, 10 st solhälsningar. 

Är du med mig? Vill du vara med mig men känner att du aldrig riktigt har koll på solhälsningarna? Kolla in bloggen imorgon så fixar vi det tillsammans. Tänker du: neeej inte solhälsningar, vad som helst men inte det! Jamen då är vi lite samma typer. Jag har valt dem för att det är där jag känner motstånd. Men tänk själv, samma sak varje dag hela oktober, oavsett om du vill eller inte! Det måste ju ske saker då, eller hur? Själv är jag så nyfiken att jag inte kan låta bli att testa solhälsningarnas magi igen en gång ✨✨✨✨✨✨
Är du med?

One thought on “Min yogautmaning

  1. Vad jag förstår är solhälsningar idealiska att starta dagen med eftersom de är linjära. Det cirkulära sker på kvällen. I min yoga 🙂 Jag är inget fan av s k challenges men hjälper det någon så… Jag har min eviga challenge att alltid göra min yoga, 6 dagar i veckan – så från min sida av Östersjön så är jag med på mitt sätt ❤

    Liked by 1 person

Kommentera

