På mattan i morse ..


Vilken bra måndag det blev (Ragge håller med) Månne det var solhälsningarna ? 

Tänk att en så styv och stel kropp blir så magiskt vigulant mot kvällen.  

På min matta imorse kl 06.00 jämrade sig baksida lår och söndagsgymmet satt i min höft. När jag hade två solhälsning B kvar tappade jag både andetaget och flowet, sa elakt till mig själv att jag har taskig kondis. Böt direkt ut den tanken till en snäll tanke om att det i så fall kommer att hända massor i oktober. Avslutade i liggande fjäril över bolster. 

Så berätta nu vilka intressanta diskussioner du hade med dig själv på mattan imorse!

Kommentera

