Låt själen landa i kroppen

 

 

img_1371

 

 

Stod och tittade ut genom hotellfönstret och insåg att jag såg på en yogastudio, wohoo.  Nu har jag hittat ett ställe att glömma omvärlden på även här i Åbo. I en varm sal där en lycklig liten hund sprang runt när jag kom in, där rullade jag ut en hyrmatta i går. Så skönt att känna själen landa i kroppen och spänningarna släppa.

I början av nästa vecka får jag Yoga på Yogahuset So Ham och sen ska jag vidare till Göteborg. Är det någon som vill rekommendera en yogastudio i Göteborg så tas det emot med tacksamhet. Om jag ska vara riktigt ärlig brukar jag ofta hoppa middagen och gå på annat men vi får se hur jag gör denna gång.  Jag är tråkig och jag njuter av att vara tråkig.

Ha haa ni ser det är en konst att kunna ha tråkigt mitt i jobbkarusellen men sen du har knäckt den koden går det ganska bra att ta det lugnt.

Jag har även förbjudit mig själv att tröst äta godis för att jag sitter ensam i en annan stad. Inte heller får jag äta kolhydrater efter som min mage + resa + kolhydrater = smärta och illamående. Se där, ännu en kod som jag har knäckt.

Förrästen kommer vi att fokusera på magen under torsdagens YinYoga så om din mage behöver extra kärlek är det läge att dyka upp då.

 

Kommentera

